Sunday, January 4, 2009

Keterujaan!!!


Ntah kenape sejak 2 menjak ni rajin beno aku ber'YM' ngan adik mak aku merangkap pakcik aku yg d beri name Zulkifli Bin Esha a.k.a Pakcik Joi..die ni skrg kt UK smbung study phd kt Kingston uni kt london sampai 2011 ni..die nie agak gile2 jgk la cm aku..yele,bak pepatah melayu.."pakcik sedare borek,anak sedare rentek"..selain die ni yg gile2,aku cukup tabik ngan semangat+kecerdikan hotak die ni..dr ijazah sarjana muda smpai le phd asek je g UK..jeles jgk bile d pk2 blik..tp xpe,even aku kt malaysia pn kecerdikan die sm je setanding ngan aku (bayangkn lew..hehe..ade chance ni g UK..haha..jeles r 2!!=p)..mane tau 1 ari nnti aku plak bwk anak bini g sane ye x??alangkah bertuah+bahagie sngguh bkal bini aku 2 (kn awak kn???hehe)..ok la,ckup2 le 2 merepeknye..kt cni aku selitkn gmbo2 die ngan anak bini die kt sane utk tontonan korg2 sume yg blom g UK malah yg amat le bebeno nk g sane..hoHo

ha,2 la pkcik aku..bkn yg dua hekor bertopi 2 hokey!!!hehe


isteri & anak2 die (ustazah yg cuti mengajo)

even ktorg ni byk yg sm..tp kehenseman aku lg terserlah kn...kn...kn??kehkehkeh

engko mmg mewarisi kecomeylan+kehenseman yeop apeh ko aiman oii!!haha


...........(xtau nk ckp ape...)

strawberry picking - adib,yeop nk tikit bole??huhu


Em..ckup2 le kowt mempomot pakcik aku nie..arap korg dpt le mencuci mate+minda betape beshnye kt sane yerk..di laen ms mane tau terpampang gmbo aku plak bersm2 mereka..tnggu & lihat je k..have faith in urself & u'll be fine..InsyaAllah!!!

No comments: