Thursday, November 19, 2009

30??Jenuh~

semalam lg dah aku nk buat tag dr JEJAKA yg konon2nye bosan dok jepun nun..tp black out plak..SIOT!oleh kerana bg aku tag ini agak menarik la jgk (sambil buat muke), aku try tak mengarut melalut cm dia ye kwn2 sekalian..haha..sile2!!

1.Bekas kekasih saya adalah :

dah..dah..USAH di kenang orang kate..degil nih..haih!

2.Saya sedang mendengar :

ST 12 - Putri Iklan

3. Mungkin saya patut :

ambik kusus kawen secepat mungkin, korg nk 2 ari je ke atau seminggu???adeh~

4. Saya suka:

Suke suki..weeeeeeeee~

5.Sahabat-sahabat baik saya:

Kawan & Sahabat berbeza ye kwn2 sekalian..sahabat baik saye adalah...dia..dia..dia & dia!!

6.Saya tak faham :

kenape wanita-wanita di luar sane suke memandang kekacakan & kecOmelan saye??haha..bapak r pasan gile..lalalala

7.Saya kehilangan :

utk soklan ni je 4 jam aku pk aku ilang ape..huhu..NEXT!

8.Ramai yang berkata :

"apiz tu dah ade awek ke??"...SEBUK aje!!

9.Makna nama saya :

ala..sume tau kalo name HAFFIZ ni mesti kuat hafal aka hafaz kn??well...=)

10.Cinta itu adalah :

Bunge-Bunge Cinta yang harum bak sutera di syurga..erk??

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :

'bergayut' sambil poyo bahagie!ek eley...org laen pn ade awek jgk..poyo r lu mat!cett podah!

12.Saya akan cuba :

kawen secepat mungkin...opssss!!

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :

mane ade manusia bole hidup selamanya..bg aku ngarot je sume tuh!!

14.Telefon bimbit saya :

teringin adik baru..sabar la sayang ek..huhu

15.Bila saya terjaga dari tidur :

"Ya Allah xsolat subuh lagi ni..baju TAK iron lagi..wawawa"

16.Saya paling meluat apabila :

sepasang couple loving2 bagai nak rak depan org...plis r wei..MELUAT tau x!

17.Pesta/Parti adalah :

MAAF! jiwa saye tidak serasi dengan pesta atau parti..majlis doa selamat ok aje!lalala

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :

of cos KUCING jantan saye yang miang nak mampos tuh..kn meme kn?

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:

25 tahun!!sebab time ni aku maybe dah kawen..taun depannye dapat baby comel cm daddy nye..wawawawawa!!gelOjoh aku gelOjoh

20.Hari ini :

harini aku balik keje terus merempit g beli tiket balik teluk intan esok petang pukul 6..sabtu kak yong kawen..susah la xde kete..emm

21.Malam ini saya akan :

Kemas baju2 kotor nak bawak balik suh mak basuh dan g karoke melalak jap ngan kwn2..maleh juge tp kwn2 kate tanpe aku suare merdu tidak kedengaran..orait!

22.Esok pula saya akan :

bekerja seperti biase..cukup time balik..dok dalam bus bosan2..sampai umah layan nur kasih..abis tgk muzik-muzik separuh akhir..TIDO!

23.Saya betul-betul inginkan :

ANAK...meh kat ayah meh syg...gatai!

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :

serabai gile..HARUS membotak segera supaya selesa!

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :

Tak nak beli pape setakat ni..so, dua-dua tanak!

26.Makanan Barat atau Jepun:

Mentang2 la aku tak duduk barat atau jepun..perli ke hape nih?Melayu ok!

27.Bilik yang terang atau gelap :

ade unsur-unsur 18sx tak ni?astaga

28.Makanan segera adalah :

JAJAN??bdk2 suke beno la bende2 cenggini..haih!

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?

sadaaapppp u!!

30.Siapa yang anda mahu tag??

kalo rajin buat ler..sekadar utk suke-suke..hihi!

bubye sume!!

2 comments:

Unknown said...

Salam.....hurm...amboi2 baju kotor suh mak basuh..ada ke ish3...mcm nih..xleh kawin lgla(ikon geleng2 yg bw maksud xlulus utk kawin lg hihi)..acah je..hihi..sian kt mak huhu....=)..

aPiz said...

salam
hehe..bkn byk pn..selai dua je..:]