Sunday, August 1, 2010

Kebelakangan Ini cetakan ke-3

1] Teringat balik mula-mula keje kt ipoh..sane sini 'bodo' selok belok..laaa ni KL pulak dah..payah la hai 10x ganda..aishhh~



2] Still tak percaye aku di IPGM KBA...sebelum ni sebuk bace forum pasai KPLI bagai..laaa ni aku dapat..ibarat orang mengantuk di sorongkan bantal..eH!haha



3] Taun depan InsyaAllah tercapai cita-cita maw jadi cekgu sebenar a.k.a cekgu tetap..apabila niat kita baek & ikhlas insyaAllah Allah pasti bantu ye kengkawan..=)



4] Setelah 4 bulan 'berdating' dengan buah hati AHC 7864..aku risau kalau-kalau ade tangan cuba menyentuhnya di luar sane..maklumla,KL macam-macam adaaa...huhu



5] Dulu aku hingin pun tidak nak layan sequel 'twilight'..sekali tengok, jatuh cinta la pulak..romantik gitu saye suke ye kengkawan..kalo romantik tak bole blah lalu melampau sangat HARAP MAAP bole blah..ngeee~~



6] Ter'pk' jugak suatu ketika dahulu untuk 'mematikan' fb..laaa ni insyaAllah TIDAK AKAN SAMA SEKALI kerana ada sesuatu yang aku tunggu-tunggu..berdoalah wahai HATI ku..aminn~

7] Ingin menukar status single aku sejak bekurun lama itu...opsssss!!laarrrikkk...hehehehe

8] BerDOA agar seseorang menerima aku dengan seadanya aku..bukan kerana pangkat ku..bukan kerana harta pencarian ku..bukan kerana rupa kurniaan Tuhan kepadaku..cintai aku sepertimana aku mencintaimu.....aminn~~take note wahai 'kamu' yang bakal menjadi suri HATIku.. :)

9] Seperti mau ke Terengganu untuk bershopping baju berbatik-batik itu..nama pun cekgu..khamis berbatik-batik itu perlu..tak perlu ber'tie' itu yang best tu..haha

10] dah..dah la tu....bye...bye..bye...salam~

No comments: