Wednesday, April 8, 2009

:: 3 in 1 ::

huh!
post kali ni diberi tajuk "3 in 1"
sebelum tu, sori coz gambo kaler pink sket
tapi tak kesah la kan..
janji comey & menarik..haha
actually, aku suke setiap kali post blog mesti letak pape gambo berkaitan..
yang pasti bukan gmbo aku setiap kali okeyh!
kang ade kate aku suke mencapap le hape le..arghhh!
tapi kalo terpakse dan kena gaye terpakse ler..kekeke
kate-kate gmbo kat atas pasal 'Doa buat sahabat'
so,bace la sendirik ek
kalo di amati betol-betol
bukan 3 in 1
bahkan boleh jadi 4 in 1 atau 5 in 1
tak kesah la..janji ade point
em,aku rase sesuai sangat la bende ni di post
meh sini aku cite kenape eh..=)
1st, yela..aku kan sekarang final year student
bukan aku je, kawan-kawan se'1986' ngan aku pun kebanyakan bakal grad tahun ni..
tapi ade je yang se'1986' yang 1@2 tahun lagi nak grad
takpe, kepada yang berkenaan banyak-banyak bersabo okeyh!
mungkin ade hikmah disebalik tu dan mane tau adalah yang terbaek utk kite kn..
so, just focus kat study dan jangan pikir sangat lambat atau cepat..boleh?
sambung balik..
em..yela, pasni sume dah pakat nak keje
ade jugak yang nak sambung master
ape pun, di harapkan korang berjaya la menempuh cabaran-cabaran yang bakal mendatang dan mencapai segala cite-cite seperti ape yang di harapkan..InsyaAllah
dugaan datang dan pergi
so, kena tabah, tenang dan bijak handle sume tuh!
2nd, pasal PSM a.k.a FYP ni..
berusahalah selagi mana terdaya ek..
ade je yang kena submit 10hb ni..
yahOOoooooo! (awat tetibe syok semacam nih?)
haa, sebab aku kena submit 13hb
itu pun mintak kat dr.rizal dan mujur die bagi..THANKS!
lega sket coz ade masa weekend ni nak tacap-tacap..
tidak hura-hara jugak ler
so, di harapkan sume berjaya submit draf pada tarikh masing-masing
sekali gus, separuh dari beban selama ni 'terbang'..huhu
separuh lagi kenape tinggal??
yolah, 5/5/09 ni pesent plak
pas tu baru la 100% 'terbang'..fuhhhhH!yeaAhh...
3rd, aku nak wish gud luck kat sume yang bakal ambik final exam
wah! pejam celik tido bangun tido da nak final exam
en.baha kate, kalo kite tak rase masa berjalan, maknanye kite bz
owh, cam tu eh??yela kot..asal lak ye kot..MEMANG!!wawawawa
final stat 16hb ni dengan paper Product Design & Manufacturing
last sekali 29hb paper Advance Manufacturing Process
semuanye ade 5 paper untuk final ni..
Isnin nanti kot mula susun nota yang ntah kemana & study
sekarang kena manjakan PSM dulu..SORI!hehe
ape pn, diharapkan kite sume dapat jawap final nanti dengan jayanya
jangan sangkut dah le..SIMPANG MALAIKAT 44
PSM buat bagai nak rak..tup-tup sangkut kat subjek pulak
ate, tak ke naye cam tu yeop!hihi
okeyh!bubye..=)
p/s~ kite pink kan sumenye kali nih!wakaka

7 comments:

eyena amir said...

eeh..aahla..aku pon grad lg...hehe...tp esaimen xsiap lg ni cmne....huhu

KaMaRiAh KaMaRuDdIn. said...

HUHUH..X SABARNYER NAK ABIS..HUHUHUH..BULAN LAPAN KONVO..HUHUH..SERONOK

aPiz said...

btol..btol..btol..!!
memang xsabo nak abis!huhu
tapi cam nk sambung master plak
cam mane tu?adehhh..=(
aku grad bulan 10..sile dtg ye!hee

Unknown said...

Salam apiz..all the best utk final..huhu kitaorg present psm tgh2 final..akak pnya xtau lg tp kalau ikut dgn kwn yg sm penilai clash dgn satu paper hihi apalg esok nk g mnt tangguh nih..selagi xlps psm nih mcm xtenang je nk study..:-|.apa2pun hrp kita smua bjaya dgn cemerlang ya semua2nyalh..InsyaAllah..

aPiz said...

salam
em,InsyaAllah..
all da best kt akak jgk!
sy pn mybe stat study isnin ni pas submit psm..dah la smlm termimpi2 result subjek ape ntah teruk gile..memberi kesedaran suh belajo kot..huhu

Anonymous said...

aku baru prasan satu bende menarik..ko punye blog cm.. 'gurl' punye blog..hahahahhaha..

aPiz said...

ish!(ikon geram)
pink je gurl eh??adehh
ikut tema gmbar la has oii!hehe