Saturday, April 18, 2009

::. Realiti & Fantasi .::

haaa..bace la petikan kat atas ni..saje-saje je letak..
bende yang nak di cite kat cni pun bukan berkait rapat dengan petikan kat atas tu..haha
tapi bergune okeyh..tak caye bace le..tak sia-sia
em,arini aku nak cite sket la pasal perkembangan semasa aku..
yela,dekat seminggu tak update..
macam banyak cite nak story..tapi macam takde pn ye..
takpe la, aku tulis je eh pape pun..
kalo sape nak tau tu bace la..tak nak takpe..ade aku kesah?hihi
2,3 hari ni tido aku amatla terganggu
siang mengantok malam berjage..mencari cucu di mana ade..opah ku kawen dengan anak raja..eh..eh..bukan..bukan..opah aku single lagi pas arwah atok aku meninggal..hoho
hari ni lega sangat..ade gap 3 hari sebelum exam seterusnya..yeah!
sempat la nak berpoye-poye jap..
tadi pagi baru je lepas exam ke-2..Industrial Law & OSHA
suke sangat subjek ni & memang tak tension la study aku rase..
tapi time jawap exam tadi cam hape je soalan die..
part A ok lagi..cemerlang..tang part B tu cm haram sket..stakat ok je!
tapi takpe..cemerlang+ok je = A kot..wakaka
ntah la..penat jari jemari aku menulis tadi..masa 3 jam macam 3 saat..
penat..memang penat..seyes!
sempat la panaskan minyak dan ape lg..goreng pon sodap!haha
ye btol..goreng pn sodap..sesedap rase je aku merapu tang part B
mmg tak sekolah btol soalan yang di buat tu..GERAM!arghhhh..=(
tapi takpe..redha itu penting..huhu
sekarang hati semakin berbunge-bunge..pasal cinta ke apiz?
owh..itu 'no komen' bak jawapan artis sensasi..
ape taknye..2 paper dah lepas..alhamdulillah..ade lagi 3..
psm da submit semalam..syukur alhamdulillah
terase lapang dada aku ni..lega sesangat!
tapi idak jugak lega..ade pesentation menanti..
mak ai..memang cuak kebebeyh la aku..
tapi takpe..tunggu dan lihat & InsyaAllah ok kot..
29/4 ni balik umah..ya Allah bestnye..
tapi 3,4 hari je..5/5 kn ade pesentation..
balik pun nak release tension dan paling penting nak tengok anak pakcik aku sebelah abah aku yang baru lihat dunia 4,5 hari lepas..
dengar cite cute+bakal encem macam yeop apeh die..
ala..tak yah cakap pun dah tau kan..kekekeke
lagi-lagi baby boy..memang bole buat gaduh nanti..
lagi pun darah yang mengalir dalam badan die sejibik dengan darah yang mengalir dalam badan aku..ate,dah ktorang sepupu di mana ayah die & abah aku adik beradik..kuat tu!
tunggu okeyh yeop apeh balik dukung+peluk cium..erk,sape name die ye..
tak kesah la..adoi..tak sabonye
macam nak dukung+peluk cium anak sendiri pulak kan..
memang aku menanti hari itu..insyaAllah
tapi ummi kepada anak itu mesti die..orang laen aku tak nampak lagi..
so,sume itu tak pasti lagi..
biar masa yang menentukan..cantasssssssssssss!
ok la..tetibe kawan ym suh datang umah die pulak lepak-lepak..
ni sume gara-gara status yang aku canang "masa terlalu free"
bole pulak..aku tanye 'buat ape datang umah ko..?'
die balas...'lepak-lepak la..tak kan buat maksiat ngan aku pulak..'
owh ye tak ye..ko kan laki ngok..mesti la tak bole..kalo ko ppuan pn blom pasti aku nak..cehh!bajet alim la ye ko apiz??tepuk dada tanye iman..okeyh..bubye..tata

8 comments:

iSmAiL sAllEh said...

aku turut mendoakan kejayaan ko 2 yek...

abis je study terus dapat keje.. pastu terus blh belanja aku...heheheheh

good luck...

aPiz said...

terharu aku..cewah!
tp bab belanja2 ni trus jd kaku!wakaka..ape pn..InsyaAllah k..=)

Unknown said...

Salam...kpd bdk yg byk ms free hihi..aduh apa tajuk entri kali ni hihi..apapun mmg bagus ayat2 kt atas tuh..mcm sesuai utk diri sndri je..:-)...lg 3paper ye All the best..akak lg dua tp pny jauh jarak...sdg bkira2 nk lari ke book fest jap huhu...balik kg kirim slm kt adik sepupu ya..sm umur dgn sepupu akaklah nih..td br tau nama dia huhu(teruk pnya kakak sepupu kurg prihatin bz lah konon)..muhd akmal irfan..hihi mn tau satu hr nnt dorg jd kwn ke huhu....oklah dh melalut...

aPiz said...

yup lg 3 paper..owh,ayat2 kt atas je eh bgus..yg bawah?haha..terlebey bgus kn?tau..heeeeeeee

Unknown said...

aduh hihi...xpelah..sian hihi..:-).ok2

aPiz said...

lor..xmao la sian2..cepat la ckap best dan bgus (sambil hentak-hentak kaki mcm budak 5 taun)hahaha

Unknown said...

Mari kita lihat apa kate survey lah mcm tuh..akak no komen dh...dh pjg dh...:-)

silent reader said...

'perfer et obdura;dolor hic tibi proderit olim'