Tuesday, May 5, 2009

~Tanggal 5/5/2009~


Minggu ni minggu aku touching-touching. Buat benda ni sebak. Buat benda tu sebak. Sebak je kejenya. Orang nak kate poyo. Pegi mampus sape yang kate sedemikian. Ewah, lancang ko apiz. Lancang tak lancang aku pedulik hape. Ok stop kat situ. Tadi pesent dengan selamat dan jayanya. YeaAAaaaaaaaaa! Puas+lega gile r. Penantian aku selama ni da lepas dan aku seronok dengan ape yang berlaku tadi. Badan terasa ringan, otak terasa lapang, dada terbuka luas dan jiwa tenang bak air di kali wah! Lepas je pesent & melangkah keluo rase sebak dan terharu sangat. Nak tertitis jugak la air mata berharga ni. Tapi control macho itu penting walau pada hakikatnya kemachoan itu ramai yang nafikan. Sebabnya? Ape lagi kalo bukan hasad dengki manusia. Hahaha.. Tapi satu je, berjuta-juta soalan yang PM Chong & Mr Johny tanye tadi. Bertalu-talu aku di bedil. Mujur perisai yang di sarungkan ke badan begitu power sekali. Jenuh nak tunggu bile la nak stop soal ni. Penat menjawap. Sangat-sangat penat. Adeh!

Paling kelako die tulis kat report 'good' (bukan untuk membangga diri ye..sumpah!). Ape yang good aku pun tak tau. Sampai sekarang stil tertanye-tanye sendiri. Bagus sangat ke. Aku rase biase-biase je dan aku pun tak berapa puas hati dengan report psm aku ni sebenar. Banyak sangat kelemahan sane sini. Lantak p la. Org nak kate, kite tak bole nak tolak. Lagi-lagi ia benda yang baek ye tak. Siap suh bagi die 1 copy yang siap berjilid. Lor, awak tu panel je Mr Johny oii. Sepatutnya tak perlu okeyh! Saje nak memokaikan aku yang sedia maklum tengah pokai ni. Takpela, duit boleh di cari. Arap-arapnya ok la markah yang dorang berdua tu bagi. Esok aka 6/5 jumpe Dr Rizal amik report yang die dah tanda & betolkan. Lepas tu buat pembetulan sikit-sikit kat mane yang perlu dan print untuk hantar untuk di jilidkan pulak. Sume macam ade 4 copy yang aku kena buat. Uish, itu pun da bape ringgit abis. Takpe-takpe, bukan selalu kan (utk sedapkan hati). Kirenya pasni abis la sudah tugas aku sebagai pelajar kat UTeM ni. Ape pun aku nak war-war kan kat semua orang yang sekarang hati aku L.E.G.A sesangat. Syukur Alhamdulillah! Terima kasih kepada semua yang terlibat secara langsung ataupun tak langsung serta yang tak jemu-jemu bagi semangat+kekuatan+sokongan dalam aku menyiapkan project ni. Itu semua sangat saye hargai. Tq soooo much!


muka ceria+lega tergambar lepas pesent..

p/s: Doakan aku/saye/apiz dapat kerja yang menjamin masa depan diri dan keluarga ye lepas ni! Amin...=) Sekian. Bubye!

4 comments:

eyena amir said...

oooo..lega ye..mestiko da xde bende nak buat..pastu boring kan..ape kate ko tolog aku buat esaimen ngan tesis?haha

DaNieL HafIz said...

komfident amat penting bro

Unknown said...

Salam..tahniah Apiz..Alhamdulillah dh selamatlah kira2nya dgn psm nih...huhu tlg doakan akak pulak ya...maklum Apiz dh nk konvo thn nih..smg mendpt kerjaya yg baik dgn berkah....selamat dunia akhirat...Aminn...:-)

aPiz said...

Alhamdulillah..Thanks atas segalanya..saye sangat terharu..adeh!huhu