Thursday, March 19, 2009

>>19.03.2009<<



yeahHh!!

diam tak diam dah 19 hari dah dalam bulan 3 ni..

tak berapa lama lagi nak submit PSM..

tinggal bape hari je lagi nak final exam..

lebih kurang sebulan lebih lagi pesent PSM pulak..

adehH..macam-macam!

penat..gelisah..serabai


mungkin sesetengah orang gembira pada hari ni..

ade jugak yang berduka..itu pasti!

yela,idup la katekan..

takkan sentiasa gembira je..

ade je kot yang sambut hari jadi hari ni..haha

hepy besday la mampu aku katekan..

ade je kot yang konvo hari ni..hehe

tahniah pulak yang mampu aku ucapkan..

mungkin jugak yang bernasib baek hari jadi & konvo nye pada hari yang sama..

berganda-ganda la ye tak..

tapi mesti ade je yang buat 'die' tak gembire pada hari ini..

tapi takpe...sabar yang mampu aku lontarkan..

setiap yang pahit ade manisnye..

yang mendung pasti akan berlalu..

yakinlah...........


macam-macam berlaku kat sekeliling..

ade yang mampu kite handle..

ade jugak yang buat kite down..

tapi takpe..

dugaan mematangkan kite..

sabar & tenang kunci utama..

buat ape pikir kate itu dan ini..

manusia tak hilang hasad dengki..

suke andai kite tersungkur..

tapi takpe..biasela tu

kalau tak,mana mungkin ade syurga neraka..


pegangan idup mesti ade..

jangan sesekali kate tidak pada diri kite..

InsyaAllah boleh semuanya..

andai usaha tunjang utama..

Gambari!!



p/s - entry ini maybe ade kaitan dgn yang hidup @ yang tiada..!WalLahu a'lamu bil-shawab








2 comments:

eyena amir said...

19.o3.2009
kerja byk melambak
tp aku tetap cool bebeh...
aku pemalas!!!!!!!!!!
tolong!!!!!

aPiz said...

huhu..
sm la kite eyene oii!=)