Tuesday, March 3, 2009

Kepantasan maSa!!!adEhh



Diam x diam arini dah 3/3/2009..adehh..cepat btol ms berjln..suke ade..duka pn ye..byk bnde yg buat aku jd xtentu hala..gelabah semcm..gundah gulana..jiwa kacau la senang cite..ape nk jd ni..xtentu arah idup aku skrg..ade yg berpesan mengabdikan diri pdNYA,InsyaAllah akan di permudahkan segalanya...tp ati ni tetap buat aku xsenang duduk..xpe la..aku cube selesaikan sumenye sebaek mungkin...InsyaAllah ye apiz..

minggu ni aku nk blik umah jmpe mak abah aku...tension dok cni..maybe jumaat ni sampai isnin minggu dpn..keje mmg byk..tp lantak p la..aku nk blik jgk!!!huhu..aku rndu org2 kt teluk intan tu..kucing yg aku syg gile tu..ape cite la agknye die tu..xde adik beradik kn..so,die la jd tmpt aku bermaen2 n sbagai peneman kalo2 aku sunyi & dok sorg2 kt umah..kalo sape2 nk kate "ape brg kucing"..xpn "eeee ko ni kucing pn jd"..woit!!!ko ape peduli..lantak aku la..korg ssh ape!!!

3 comments:

Anonymous said...

sabar ye apiz..semoga dipermudahkan segala urusan ko..aku yg jauh di ujung ketun ni hny mmpu berdoa ja la..

oo gila kucing upanya..aku pon..aritu time aku tgh keja,ada kucing tak bertuan dtg 7-eleven tempat aku keja tu..apalagas,puas aku kerjakan dia..

aPiz said...

ye..baek amir!!thanks doakn aku ek..lor,awat hang kerjakan kucing tu??mak ai..dasyat!haha

Nur Mazni said...

kucing??erm..nak tgk kucing ko..cute x??mesti cute mcm kt kan??huhu..
beb..apa kes dgn 2/3/2009..ko kata nak citer kat kt...apa ni beb..janji kena tunaikan tau...kt sedang menanti dgn penuh kesabaran ni..hehe..