Thursday, March 12, 2009

Kuang..Kuang..Kuang


sesampai je umah dari visit kat kulim..pas mandi2 and mengemas pape patut,aku terus bukak laptop dengan harapan nak buat keje pape patut & mentransfer gambo-gambo..tapi malas le plak..so layari le bende-bende yang aku suke bangat (baek-baek je hokey!hehe)..antaranya blog si amir ni pas terpampang kat blog aku yang die baru je update.haha..ces,aku di tagged olehnye..so,dengan berbesar hati aku akan memenuhi kehendaknya!!ok amir..siap ang (pinjam ayat sket!heeeeeee)


#1 describe 10 things about the person who tag you

1) Emmmmmmmmmmmmmm (berfikir panjang)...Die baek!Ecece..kembang la tuh!hehe..nak describe lelebih ke sebab ape baek?tak yah la..

2) Wujudnya die dalam hidup aku nih telah menjadikan best pren aku bertambah!wah..bagusnyeeeeeeeee

3) Orang-orang kate die mat bulu??btoi ka amiq??tapi aku tau apakah erti mat bulu tuh!haha

4) Die anak bongsu dan aku agak die mesti agak manja..kecik sekali la katekan..haha..tapi takpe amir..bermanjalah selagi hayat di kandung badan!stuju?huhu

5) Pandai siot die nih!kalo tak,masakan boleh terbang ke japan..bangga2!haha

6) 1st time dengar suare die aku kaget!kaget??kenapakah?pernah dengar suare jalaluddin hassan?haaa,lagi macho dari tuh!tak caye??percaye sudah!hehe

7) Die tersangatlah nak balik Malaysia negara tercenta (sabo amir sabo!)..aku pulak tersangatlah nak pegi japan negara penjajah (sabo apiz sabo!)..haha

8) Die seorang yang tabah!ye,aku tau ko tabah aka kuat amir..kalo aku kat tempat ko tak tau la aku setabah ko ke tak..huhu..terus bertabah ye kawan..bertabah??rujuk kamus dewa ok!heh

9) Lupe plak nak bagitau die asal mane..KEDAH darul aman negeri tercenta!Lupe plak nak cite macam mane rupe die..nak tau??tengok dan nilai sendiri!!tapi bagi aku ko ensem lagi terkacak bermanisan amir oiii...alamak!terlebey sudah...(campak la pape dari sane ke sini..bukan senang dapat pujian dari aku mir..hoHo)

10) Last sekali, bagi aku ko memang.........nak tau?to be continue...lalalalala


#2 describe 10 things about you

1) aku anak tunggal!ye,itulah hakikat sebenar..aku sedey,tapi kadang-kadang aku gembire..takpe,aku redha atas ketentuanNYA.

2) aku amik course 'manufacturing engineering'.Tapi hati aku tak hingin nak jadi engineer..Tapi sejak dua menjak ni nak le pulak..tapi aku lebey ke arah academician..ye,aku suke penjadi pendidik!arghhh..aku confius!

3) nak tau tak (gedik je ayat!haha)..dari dulu sampai ke sekarang aku still minat gile kat siti nurhaliza..ramai yang dok ngutuk..ade aku kesah?

4) teringin sangat nak memiliki perut petak 6 bak kate orang tuh!tapi aku kuat makan pas tu malas nak mampus pegi excercise..cam mane nih!waaaaaaaaaa

5) mak kate,masa nak lahirkan aku tersangat la susahnye..aku nyaris-nyaris mati lemas dalam perut..mak aku masuk icu gara-gara lahirkan aku..lahirnya aku,doktor dah tak sarankan mak mengandung lagi atas sebab-sebab keselamatan..takpe mak,takde adik beradik pun takpe..janji ade insan yang bernama ibu yang mampu bagi aku kasih sayang tanpa hadnya (aku sebak nih!huhu..ko punye pasal la ni amir!hehe)..Syukur Alhamdulillah!

6) aku pernah jadi cikgu ganti untuk beberapa penggal cuti sem dan yang latest bulan 6-7 2008 ari tuh.Seyes best!tapi penat!anak-anak murid suke gile aku ngajo..adakah aku tersangatlah pandai mengajo takpun kehenseman aku memudahkan dorang tu mudah terima ape yang di pelajari?kekekeke (lor,memang aku perasan jap..tak bole?)

7) sekarang nih idup aku tak tenteram dengan kehadiran PSM 2..PSM 1 da lepas dan arap-arap PSM 2 pn lepas dengan jayenye..doa2!!

8) aku teringin nak master dalam banyak bahasa..tapi aku malas!itu le masalahnye..adoiiii

9) aku suke gile ngan baby..bukan kanak-kanak ok..dorang nih beso sket nakal jadinye..tu yang aku kurang berkenan dan rase nak sekeh-sekeh je ikutkan hati..tapi kalo ade anak sendiri nanti maybe kesabaran aku bertambah kot!haha

10) Yup!aku in love?with who??of kos yang maha ESA..InsyaAllah



#3 at the end you need to choose 10 people to be tagged


uiks!awat banyak sangat sampai 10??dua,tiga orang cukup la eh..kang teruk plak aku kena..cian aku!hihi..tapi takpe..berani kerana benar..eceh!!hehe

1) amir (aku nak tau yang #1 je sudah!haha)

2) deeyana

3) makcik maznie

4) kamariah

5) na'ain

6) kucai

7) sape-sape jela yang rase nak puji aku melambung!wakakaka