Thursday, March 12, 2009

::: Library :::


siot je arini..aku di denda lagi!adehh..ntah bape juta ringgit dah aku sedekah kat library UTeM..sume gara-gara ARENA simulation la nih!pasni tak hingin dah aku pinjam pape buku..bersabo untuk jangka masa 2,3 minggu je lagi..pasni bubye bab pinjam meminjam!haha

berlaku satu kejadian yang membuatkan diri aku ni terasa dihargai sangat (???dihargai???!!?)..sentiasa di perhatikan gerak geri..menjadi tumpuan umum dan macam-macam lagi la..wakakakaka


aku: nak pulang buku..lewat dah ni..pastu nak pinjam balik ye!

penjaga kaunter 1: (beberapa saat kemudian) ok..RM2.80!

aku: ceh!kopak lagi duit aku bla bla bla (dalam hati) sambil bukak wallet tebal 10 inci!

penjaga kaunter 1: kenapa tak pulang awal-awal?kan bole renew kat portal n bla bla bla

aku: lupe..takde masa pun ye nak datang library..takpe la,nak buat cam mane kan

pastu aku pun blah pegi kaunter seterusnya nak gune pc internet sat

aku: key in no matrix n pc bape kat monitor depan kaunter

penjaga kaunter 2: ye,pc bape dek?

aku: pc 15 sambil bagi kad matrik untuk simpanan dorang

penjaga kaunter 3: haffiz..haffiz

aku: dalam ati (aik,tetibe plak sebut name aku ni pehal!) maybe die tengok name kat lab coat aku kot yang tertera perkataan "HAFFIZ"..aku pandang sambil senyum kelat..ape taknye tengah serabut time tu..huhu

penjaga kaunter 3: lama ye tak nampak..tidak selalu je nampak dalam ni..sambil senyum yang bajet manis!hahaha

aku: owh,sibuk sket sambil blah menuju destinasi..


~aku terpikir~

-rajin rupenye aku nih g library..bagus2!!kehkehkeh


5 comments:

Nur Mazni said...

wekkk!!!nak muntah!!nak buat psm br la tercongok muka ko tu kat library..kalo x..jgn harap la..hahaha...

aPiz said...

ces!
ko 2 pn jap lg jd minah library!
keje ko pn mesti dok usha mamat2 comey lg ensem cm aku kt RTM sane kn?hahaha

Unknown said...

Salam hihi...ohh slalu ke g library....bagus2...huhu...akak pnh lg byk d tuh kna byr dhlah skali pnjm 4 5 biji...ni pun adaa lg..nnt nk bgtau kt librarian tuh..library pny on9 system slalu xleh buka...pastuh tgk2 dh terlepas ish3..(k.mira)

aPiz said...

hehe..xle rajin beno..ayat msti gempak k.mira oii!!haha..em,sy pernah kne RM18.++ cm tu..seyes nk tebelahak dgr..rupenye slah dorg..dah anto tp dorg x ape ntah..tu yg jd byk tu..mjur la,kalo x pokaiiiiiiii

Anonymous said...

apiz..owh..ni apiz ye..hehehe..kenal lagi?