Monday, March 16, 2009

~Business Entrepeneur~

Selalunye ari ahad mesti tido sampai tengahari( tak bermakna tak subuh..kalo ade pn maybe kuo gajah tak pun firaun bak kate sorang makhluk tu!). Tapi ahad kali ni pagi-pagi lagi da pegi cubic. Discussion+buat ape-ape patut untuk pesent Business Entrepeneur khamis nih!adehhh...Mujur ade wireless,bole jugak aku ngelat sket-sket..haha
Tapi kan,seyes aku enjoy buat project subjek nih..SUMPAH!tak macam project Product Design & Manufacturing. Tension sangat-sangat..Sori la ye Prof Mad Dan!!Prof memang tak memahami ktorg..tak kesian kat ktorg..agak kejam & macam-macam lagi la.Opsss,cantassssssssssssss!kang elok-elok 5 patah perkataan jadi karangan 40 muka surat..dose-dose!!huhu

Lupe kn psl prof tuh! (menggelegak hati aku ni..huhu)..aku nak cite pasal project Business Entrepeneur group aku ni..haha..3 perempuan & 2 lelaki..aku(apiz),luei hong kiat,diana,yatie & laini..yeahhhhHh,korang memang best!time buat project nih kite gelak sakan tak hingat dunia..aku terhibur dan secara tak langsung dapat melupakan kejap bende yang bersarang dalam kepala aku nih..thanks!

Actually,dalam keseronokan ktorg buat project nih dan hampir siap kesemuanya pun...aku cuak+segan+tak bole bayang time pesent nanti..bole ke kawan-kawan laen terima seadanye kalo dorang tau ape company group aku buat?huhu..mesti la dorang pun gelak sakan tak ingat bintang di langit punye..itu ok lagi..silap aribulan ade mulut ***** cakap-cakap belakang tu yang aku tak nak dengar..arghhHhh,lantak p la..janji khamis ni sume berjalan dengan gayenye..bukan jayenye k..eh!! lor, jaye tetap berjaye..lalalalala..emmm, nak tau la tu business ape?nanti-nanti la gtau eh..sape da tau SENYAP!hoho..tapi product company group aku buat tu memang korg pakai la..confirm lagi yakin!hehe..cantassssssssssssss lagi!ish3...

Masa tengah edit gmbo product company kami,sempat jugak aku menceriakan hari-hari kami dengan muka manis ceria lagi terbuke aku nih..kekekeke..muka hepy+gatai!wakaka..maka dengan berakhirnye khamis ni,berkurang la 1 bebanan dalam idup aku..tapik..tak jugak..10/4 menanti dengan penuh garangnye!!ketenangan aku di ragut-ragut..btol..Cepat sungguh masa berjalan.............




ini la wajah-wajah penyeri dunia..hihi































3 comments:

KaMaRiAh KaMaRuDdIn. said...

hahhhaha

eyena amir said...

sila add kan diri anda di follower ku

eyena amir said...

apizz..aku ade tag u ko...
buatla shout mix..
senang ckit