Saturday, March 21, 2009

::: InsyaAllah Bulan 10 ni!! :::


haha..
"saye blom grad @ konvo lagi hokey!!"
pic ni saje bikin gempak..
ape tak nye,orang grad aku pun nak jugak grad..hehe
tapi lmbat lagi..bulan 10 nanti..
kalo tak bulan 8
tapi atas sebab nak tunggu dewan UTeM siap terpakse le di tangguhkan..
but..it's okey
tak kesah pun,janji grad nanti batch kami yang merasmikan dewan tersebut!haha
pic di atas di ambik pada tarikh 20/3/09
ambik pun untuk kad alumni nanti..
pas tu akan terpampang pic ni time konvo nanti kat screen besar..
tapi pic kat atas ni bukan la pic yg sebenar tau..
pic ni di ambik sebelum pakcik tu ambik..haha
nampak tak tirai meroon kat belakang tu..
kena duduk kat situ la..
adehh..2x aku suh pakcik tu ambik gmbo..
ape taknye..tak puas hati..huhu
rase cam nak je suh berkali-kali..
risau pakcik yang cool tu menjadi gorila je..
takpela..ape-ape je..
nape cam bulat semacam je pipi aku..
muke yang dulunye bujur sirih berubah bulat..
maybe dalam gmbo je kot..
hakikat sebenar tak rasenye..hoHo
lantak p laaa..
ha,nak cite sket aura yang aku dapat pas sarung jubah ni..
seyes tak sabo nak grad weiii..
makin cuak pun ade..
ape taknye..bende ni blom pasti lagi..
blom pasti selagi PSM tak siap dan Dr.Rizal puas hati..
blom pasti andai kate ade subjek sem last aku ni fail..
perghhh..
simpang malaikat 44 la..blom pernah lagi aku fail dari sem 1-7..huhu
adehhh..
tapi bagusnye kan..
aku makin berusaha untuk memastikan aku grad jugak bulan 10 ni!
arghhh..persetankan sume tu..
focus and terus focus apiz!
yeaHhhhh!
- Have Faith in urSelf & u'll bE Fine...InsyaAllah -

2 comments:

Nur Mazni said...

fokus2..nnt kt grade sama2 ek..make sure ko dtg tgk kt konvo sbb kt akan dtg tgk ko tau...bwk bunga sekali tau..kalo kt ada duit lebey, kt bg bunga kat ko ek...

Unknown said...

mula2 ingt xnk komen tp tiba2 rase mcm nk komen hihi..em kira btul lah perkiraan kitaorg yg kitaorg smpt konvo kt dt hihihi..xkshla wpun xsmpt blaja kt ctu kan..konvo yg pntg..2nd batch InsyaAllah huhu..dh nk hbs blaja ke mcm xcaya je...